Lid worden

Twijfel je of de scouts iets voor jou is? Kom gewoon eens proberen! Iedereen (ja, echt ie-de-reen) tussen 6 en 18 jaar is meer dan welkom in onze scoutsgroep. Lid worden kan op elk moment van het jaar. Ben je +18 jaar en heb je zin om leiding te worden? Tof! Neem dan even contact op met de groepsleiding.

Hoe inschrijven voor het scoutsjaar 2022-2023?

- Leden die al lid waren:

Jullie mogen zich in te schrijven via dit inschrijvingsformulier Scoutsjaar 2022-2023. Zodra het inschrijvingsgeld opnieuw betaald is, zijn jullie weer officieel een deel van de scouts. Het inschrijvingsgeld bedraagt 40EUR en mag gestort worden op rekeningnummer BE55 7330 3816 1244 met als mededeling: “Inschrijving scouts 2021-2022 - Naam lid”.

- Nieuwe leden:

Scroll even naar onder en vul onderstaand formulier in. Na verwerking zal je gecontacteerd worden door de groepsleiding en meer informatie ontvangen. We zien je graag terug op de eerstvolgende scoutsvergadering, iedere zaterdag van 14u-17u.

Heb je nog vragen voor je jouw zoon/dochter wenst in te schrijven?
Twijfel dan niet ons te contacteren via het contactformulier of stuur een mailtje of bel naar de groepsleiding

Lidgeld?

Het lidgeld bedraagt 40 euro voor een heel scoutsjaar, waarvan 32 euro naar Scouts en Gidsen Vlaanderen gaat voor de verzekering en de overige 8 euro dient voor onze werking en om kosten tijdens de vergaderingen te dekken (vier-uurtjes, materiaal, openbaar vervoer, …).
Dit lidgeld is exclusief kosten voor weekends, kamp en andere speciale activiteiten.

Om te zorgen dat iedereen deel kan uitmaken van een toffe scoutsgroep en hiermee avonturen kan beleven, voorziet Scouts en Gidsen Vlaanderen een verminderd lidgeld en zijn er mogelijkheden om kosten voor weekends en kamp te spreiden en te verlagen. Voor meer info kan je bij de groepsleiding terecht, zij helpen je in alle discretie verder.